Mehor lat anto nunca - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wouter Boxtel - WaarBenJij.nu Mehor lat anto nunca - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Wouter Boxtel - WaarBenJij.nu

Mehor lat anto nunca

Blijf op de hoogte en volg Wouter

05 Februari 2013 | Curaçao, Willemstad

Jaja, daar zijn we dan eindelijk weer. Een beetje heel erg vertraagd dan dat er in m´n planning stond, alleen wilde het internet hier weer eens niet meewerken... Dusjaaa

Waar waren we ook alweer gebleven en wat heb ik allemaal gedaan en meegemaakt. Tsja, moet ik nu dan toch wel echt even m'n hersens in werking zetten (doet pijn na zo'n lange tijd).

- Barrel 3.0 inclusief panne..
- Verlaten Resort
- Verhuisd
- Strand (wat zwaar toch weer)
- Klamboe gehaald, a must have
- Cas Abao

- Verdere plannen

Barrel 3.0; Daar zijn gewoon niet veel meer woorden aan vast te binden dan ''het rijd''. Hij valt natuurlijk gewoon weer uit elkaar van ellende maar het brengt ons van A naar B (als het meewerkt dan). Stonden we van de week dan... Aan de kant van de weg omdat het barreltje er gewoon geen zin meer in had. Gelukkig was autodude in de buurt en kon even snel wat repareren zodat we wel gewoon op het werk aan zouden komen.. Dus uiteindelijk aangekomen bij Papagayo. Waar 's avonds barrel 4.0 voor 2 dagen op ons stond te wachten, die was wel voorzien van radio en airco, maar moesten we helaas weer inleveren..

Van de witte auto tussen de foto's zijn Yllona en ik trouwens de trotse eigenaar!!

Verlaten Resort; Yllona was werken en de huisgenoten hadden het leuke idee on 's nachts naar een sinds 2005 verlaten Resort te gaan, dus afijn ik ga wel mee hoor. Rijden we dan rond middernacht met 6 man in een fucking Renault Clio... Juist, mega krap dus maar hadden het na een tocht van 60min eindelijk gevonden hoor. Nog een uur later besloten we toch maar om weer te gaan aangezien niet iedereen zich op zijn gemak voelde.

Verhuisd; Ja jaaa, hoe erg kan je het hebben he.. In Nederland gebeurt er godver nooit echt iets spannends en dan zit je hier op zo'n eiland ongeveer 7.854 km verderop van iedereen die je lief hebt en zit je inmiddels al aan je 3de auto en zijn we gewoon naar een andere kamer verhuisd. Hadden op onze oude kamer last van onze huisgenoten en was slecht onderhouden. Zitten nu echt in een grotere, schonere en rustigere kamer!! Foto's volgen.

Strand; Daar raak ik gewoon niet uitgepraat over, is echt ideaal gewoon. Nog even voor het werk naar het strand en alles lekker relaxed doen. Echt gewoon puur genieten!!

Klamboe; Amaai amaai, wat zitten hier toch veel van die rot muggen man. Echt niet normaal gewoon. Dus waren echt genoodzaakt om een klamboe te halen. En natuurlijk heel cliché Yllona een Roze, en ik een Blauwe.

Cas Abao; Vandaag en morgen hebben we eindelijk weer samen een dagje vrij en daar moesten we dus ook uitgebreid gebruik van maken om het eiland verder te gaan verkennen. Dus we trokken er vandaag op uit om naar het strand ''Cas Abao'' te gaan, echt super mooi en rustig allemaal. Alleen was het vandaag wel een beetje bewolkt dus hebben niet zo heel veel zon gezien. Maar toch wel weer genoeg om allebei te verbranden... Ja, je kan niet alles hebben natuurlijk hahaha :P

Verdere plannen; Het eiland is dan wel niet zo heel groot, maar het bied genoeg om de meest rare, leuke, mooie, spannende dingen te doen. Hieronder volgt een lijstje met wat er nog op de planning staat voor de korte termijn;
- Struisvogelrijden, hoe vet is dat!!
- Snorkelen bij Porto Marie
- Strand bij Westpunt
- Uit eten met Dhr. Groenen en andere stagaires

Dus voor zover weer een update vanuit het nog steeds zo zonnige Curaçao en hoop dat het internet nu wel een beetje mee wilt werken zodat ik jullie allemaal vaker up to date kan brengen!!

Ayó í papia abo pronto,
Wouter

• 05 Februari 2013 - 09:13

Mama:

Goed te lezen dat jullie kunnen genieten en het naar jullie zin hebben. Met het rotweer hier af en toe tikkie jaloers ;-) xxx

• 05 Februari 2013 - 10:02

Gabrie:

He Wouter, klinkt allemaak wel. Struisvogel rijden wat bijzonder. Geniet en werk ze, liefs Gabrie xxx

• 05 Februari 2013 - 10:08

Marc:

Hier de sneeuw net weg , begint het weer kouder te worden. Kans op sneeuw , nee dan denk ik lekker aan jullie . Lekker het zonnetje en smeren , dat klinkt stukken beter.De barrels zijn wel leuk en de foto's te gek . Kan niet wachten , laat het maar snel 17-03-2013 zijn.

• 05 Februari 2013 - 10:52

Essie:

Hey,
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat en je lekker aan het genieten bent. Kijk alweer uit om het volgende te lezen.
    Een hele fijne tijd.
    Vele groetjes Essie en Noa

• 06 Februari 2013 - 17:55

Jack & Liek:

Jullie komen er wel! Ondanks de kleine strubbelingen, vinden jullie steeds weer goede alternatieven. Het strand ziet er tof uit, om jaloers op te worden. Enne.... Nog zeker 1 activiteit aan de lijst toevoegen (als de Financien het toelaten), zwemmen met de dolfijnen!
    Lieve groet uit Hoeven

• 06 Februari 2013 - 23:12

Mieke:

He Woutertje, goed om weer wat belevenissen te lezen. Fijn dat het zo lekker met jullie gaat. Ben wel een beetje jaloers hoor ...behalve op je auto :). Voortaan alleen maar foto's van de buitenkant nemen hoor! Wat doen die huurders toch met de binnenkant ?!
    Blijf genieten en veel plezier !!!! Mieke xxxxxxx